Drugie zwycięstwo Michała Walczaka-Makowieckiego oraz Damiana Lemparta pozwoliło im zdobyć tytuł mistrzowski w cyklu dwugodzinnych wyścigów długodystansowych w ramach Wyścigowych Samochodowych Mistrzostw Polski.
Z pole position wystartował Adam Karkuszewski, lecz szybko wyprzedzili go Adam Dębicki i Jerzy Drabent. Do walki o pierwsze miejsce próbował się włączyć również Tomasz Pawlaczyk, lecz przejechał on zaledwie 8 okrążeń nim jego samochód odmówił posłuszeństwa, pozbawiając jego i Jakuba Kojdera szans na tytuł mistrzowski.
Startujący z trzeciego pola Walczak-Makowiecki odpadł początkowo od czołówki, lecz pozostał na okrążeniu lidera do czasu pierwszej zmiany kierowców – wystarczyło to, bowiem na początku drugiej połowy wyścigu na tor wyjechał samochód bezpieczeństwa, redukując wszystkie różnice. Neutralizacja wypadła w pechowym momencie dla Damiana Stachowiaka, który nie zdążył przekazać samochodu z powrotem w ręce Dębickiego przed wznowieniem rywalizacji.
Na drugi pit-stop jako pierwszy zjechał Alejski, by oddać samochód Karkuszewskiemu. Lempart na swojej zmianie wypracował awans na drugie miejsce i gdy Walczak-Makowiecki wsiadł z powrotem do samochodu, był tuż za tylnym skrzydłem lidera.
Zwycięski manewr miał miejsce na pół godziny przed końcem. Drugie miejsce wystarczyłoby, aby Karkuszewski z Alejskim zakończyli sezon z tytułem mistrzowskim, lecz awaria przepustnicy w końcówce zmusiła Karkuszewskiego do ponownej wizyty w boksach, przez co spadł na piąte miejsce. Taki rezultat dawał tytuł zwycięzcom wyścigu.
Drugą lokatę odziedziczyli Jerzy Drabent i Paweł Wójtowicz, zaliczający pierwszy wspólny start w WSMP. Na najniższym stopniu podium drugi raz z rzędu stanęli Tomasz Augustyniak i Nikodem Wiśniewski. Startujący gościnnie Karolina Pilarczyk i Patryk Mikiciuk zajęli czwarte miejsce. Ostatnią punktowaną pozycję zajęli Damian Stachowiak i Adam Dębicki.