P | Nr | Kierowca | Okr. | Rezultat | Strata |
1 | 99 | Adrian Lewandowski | 5 | 1:51,343 | |
2 | 69 | Adam Dębicki | 4 | 1:51,702 | + 0,359 |
3 | 11 | Bartosz Alejski | 6 | 1:51,996 | + 0,653 |
4 | 84 | Jerzy Drabent | 4 | 1:52,462 | + 1,119 |
5 | 66 | Jakub Kojder | 9 | 1:52,569 | + 1,226 |
6 | 96 | Tomasz Pawlaczyk | 9 | 1:52,780 | + 1,437 |
7 | 53 | Michał Molski | 7 | 1:52,837 | + 1,494 |
8 | 12 | Grzegorz Stępień | 8 | 1:53,037 | + 1,694 |
9 | 17 | Toon Knapen | 8 | 1:53,333 | + 1,990 |
10 | 85 | Michał Walczak-Makowiecki | 9 | 1:53,476 | + 2,133 |
11 | 83 | Adam Karkuszewski | 3 | 1:53,714 | + 2,371 |
12 | 46 | Tomasz Augustyniak | 8 | 1:54,440 | + 3,097 |
13 | 33 | Konrad Nowak-Ignatowski | 5 | 1:54,865 | + 3,522 |
24 | Damian Stachowiak |
Najszybsze okrążenie: Adam Dębicki – 1:53,667 na okr. 14 | |||||
P | Nr | Kierowca | Okr. | Rezultat | Strata |
1 | 11 | Bartosz Alejski | 14 | 26:47,339 | |
2 | 69 | Adam Dębicki | 14 | 26:47,751 | + 0,412 |
3 | 99 | Adrian Lewandowski | 14 | 26:50,835 | + 3,496 |
4 | 53 | Michał Molski | 14 | 26:54,124 | + 6,785 |
5 | 96 | Tomasz Pawlaczyk | 14 | 27:10,868 | + 23,529 |
6 | 66 | Jakub Kojder | 14 | 27:11,234 | + 23,895 |
7 | 83 | Adam Karkuszewski | 14 | 27:11,573 | + 24,234 |
8 | 85 | Michał Walczak-Makowiecki | 14 | 27:11,798 | + 24,459 |
9 | 84 | Jerzy Drabent | 14 | 27:13,510 | + 26,171 |
10 | 12 | Grzegorz Stępień | 14 | 27:18,546 | + 31,207 |
NSK | 17 | Toon Knapen | 0 | 4,790 | + 14 okr. |
NSK | 33 | Konrad Nowak-Ignatowski | 0 | 5,833 | + 14 okr. |
NSK | 46 | Tomasz Augustyniak | |||
NSK | 24 | Damian Stachowiak |
Najszybsze okrążenie: Adrian Lewandowski – 1:54,092 na okr. 8 | |||||
P | Nr | Kierowca | Okr. | Rezultat | Strata |
1 | 69 | Adam Dębicki | 12 | 25:30,778 | |
2 | 96 | Tomasz Pawlaczyk | 12 | 25:33,707 | + 2,929 |
3 | 99 | Adrian Lewandowski | 12 | 25:33,974 | + 3,196 |
4 | 66 | Jakub Kojder | 12 | 25:33,975 | + 3,197 |
5 | 83 | Adam Karkuszewski | 12 | 25:35,078 | + 4,300 |
6 | 85 | Michał Walczak-Makowiecki | 12 | 25:35,749 | + 4,971 |
7 | 84 | Jerzy Drabent | 12 | 25:37,076 | + 6,298 |
8 | 11 | Bartosz Alejski | 12 | 25:40,455 | + 9,677 |
9 | 12 | Grzegorz Stępień | 12 | 25:46,855 | + 16,077 |
10 | 33 | Konrad Nowak-Ignatowski | 12 | 25:49,600 | + 18,822 |
11 | 46 | Tomasz Augustyniak | 12 | 25:55,893 | + 25,115 |
NSK | 24 | Damian Stachowiak | 8 | 17:35,140 | |
NSK | 53 | Michał Molski | 2 | 4:05,030 | |
17 | Toon Knapen |
P | Nr | Kierowcy | Okr. | Rezultat | Strata |
1 | 85 | Michał Walczak-Makowiecki Damian Lempart |
10 | 1:52,712 | |
2 | 96 | Tomasz Pawlaczyk Jakub Kojder |
5 | 1:53,116 | + 0,404 |
3 | 83 | Adam Karkuszewski Bartosz Alejski |
8 | 1:53,712 | + 1,000 |
4 | 17 | Toon Knapen Michał Molski |
6 | 1:54,314 | + 1,602 |
5 | 12 | Grzegorz Stępień Maciej Szewczyk |
6 | 1:55,809 | + 3,097 |
6 | 33 | Konrad Nowak-Ignatowski Artur Gawryluk |
7 | 1:59,432 | + 6,720 |
7 | 46 | Tomasz Augustyniak Seweryn Gładyga |
4 | 2:10,621 | + 17,909 |
8 | 24 | Damian Stachowiak Adam Dębicki |
0 |
P | Nr | Kierowcy | Okr. | Rezultat | Strata |
1 | 85 | Michał Walczak-Makowiecki Damian Lempart |
45 | 2:03:16.654 | |
2 | 83 | Adam Karkuszewski Bartosz Alejski |
44 | 2:01:33.946 | + 1 okr. |
3 | 96 | Tomasz Pawlaczyk Jakub Kojder |
44 | 2:01:44.182 | + 1 okr. |
4 | 24 | Damian Stachowiak Adam Dębicki |
44 | 2:02:26.509 | + 1 okr. |
5 | 33 | Konrad Nowak-Ignatowski Artur Gawryluk |
42 | 2:01:56.818 | + 3 okr. |
6 | 12 | Grzegorz Stępień Maciej Szewczyk |
42 | 2:03:04.087 | + 3 okr. |
7 | 46 | Tomasz Augustyniak Seweryn Gładyga |
42 | 2:03:34.425 | + 3 okr. |
NSK | 17 | Toon Knapen Michał Molski |
31 | 1:22:28.765 | + 14 okr. |