Mistrzostwa Polski Super S Cup są zarezerwowane dla samochodów Mini Cooper S R53. Wszystkie egzemplarze zostały zbudowane przez firmę DRIVE SQUAD, która zastrzega sobie wyłączne prawo do ich serwisowania, zapewniając tym samym równość wszystkich aut.
Zakres modyfikacji
- Spełnione wymogi FIA Art. 251-254,
- Klatka bezpieczeństwa,
- Dyferencjał Quaife ATB typu LSD,
- Amortyzatory o regulowanym tłumieniu BC Racing BR Series,
- Sprężyny BC Racing o podwyższonej sztywności przeznaczone do użytku torowego,
- Stabilizatory Eibach o podwyższonej sztywności skrętnej; tylny stabilizator z dwustopniową regulacją,
- Acentryczne tuleje wahaczy przednich z poliuretanowymi tulejami wewnętrznymi Racingflex,
- Dolne mocowanie silnika z poliuretanową tuleją wewnętrzną Racingflex,
- System zarządzania silnikiem Ecumaster EMU Black,
- Zwiększone przełożenie napędu kompresora Eaton M45 za pomocą wielorowkowego koła pasowego o zredukowanej średnicy,
- Wtryskiwacze paliwa o podwyższonej wydajności,
- Tarcze i klocki hamulcowe Ferrodo,
- Zmodyfikowany układ wylotowy silnika z tłumikiem końcowym MG motorsport,
- Zmodyfikowana i zredukowana wiązka elektryczna,
- Redukcja masy.